١٩ سال بعد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

١٩ سال بعد از تمام شدن دروس هری در هاگوارتز و سرنوشت او و دوستانش

 

هری پاتر:در موخرهٔ کتاب هفت و مصاحبه‌های رولینگ پس از آن، متوجه می‌شویم که هری نوزده سال بعد، دربخش کارآگاهان وزارت سحر و جادو مشغول کار شداو در امتحان سمج در درس دفاع دربرابر جادوی سیاه ((عالی))گرفت. هری با جینی ویزلی ازدواج کرده و صاحب سه فرزند می‌شود که نام آنها را «جیمز سیریوس» (به یاد پدر و پدرخوانده‌اش)، «آلبوس سوروس» (به یاد دو مدیر شجاع هاگوارتز) و «لی‌لی»(به یاد مادرش) می‌گذارد.

هرماینی گرنجر:پس از ۱۹ سال با رون ازدواج کرده و صاحب دو فرزند با نام‌های هوگو و رز شده‌است. او کار خود را با استخدام در سازمان ساماندهی و نظارت بر امور موجودات جادویی آغاز می‌نماید و در این سازمان موفق می‌شود زندگی را برای جن‌های خانگی بسیار آسان کند. سپس به سازمان اجرای قوانین جادویی ارتقا می‌یابد و سرانجام در این سازمان موفق می‌شود که تمامی قوانین نژادپرستانه‌ای که به نفع اصیل‌زادگان است را ریشه‌کن نماید.آزمون سمج بر اساس سطح های زیر است که هرماینی در همه درس هایش O یا u عالی می گیرد به جز دفاع در برابر جادوی سیاه که E یا فراتر از حد انتظار می گیرد.

امتیاز ها در آزمون سمج((سطوح مقدماتی جادوگری)): O=عالی E=فراتر از حد انتظار A=قابل قبول P=ضعیف D=افتضاح T=غول غارنشین

رون ویزلی:رون مدتی پس از نبرد با هرمیون ازدواج کرده و اکنون صاحب دو فرزند است: دختری به نام رز، که برای نخستین سال خود به هاگوارتز می‌رود، و پسری به نام هوگو. رون به همراه هری اکنون در بخش کارآگاهان وزارت سحر و جادو مشغول کارند، و این بخش را کاملاً متحول کرده‌اند.البته رون پیش از کارآگاه‌شدن، مدتی در فروشگاه شوخی‌های ویزلی کار می‌کرده است، کاری که بسیار پرمنفعت بوده‌است.

جینی ویزلی:۱۹ سال بعد او با هری ازدواج کرده و صاحب دو پسر به نام‌های جیمز سیریوس و آلبوس سیوروس و یک دختر به نام لی لی لونا می‌شود. او ابتدا در تیم کوییدیچ هارپی هالی هد شروع به بازی می‌کند امّا بعد تصمیم می گیرد شغلی را انتخاب کند که بتواند بیشتر همراه خانواده اش باشد بنابراین خبرنگار ستون کوییدیچ روزنامهٔ پیام امروز می شود.

نویل لانگ باتم:نویل لانگ باتم استاد گیاه‌شناسی می‌شود و با لونا لاوگود ازدواج می کند.

فرد ویزلی:متاسفانه او در یک انفجار جان خود را از دست می دهد.

جرج ویزلی:او در فروشگاه شوخی های ویزلی به کارش ادامه داد که بسیار برایش پر منفعت بود.جرج با آنجلینا جانسون که یک زمانی کاپیتان تیم کوییدیچ گریفندور بود،ازدواج کرد و صاحب  دو فرزند شد.اولی  فرد و دومی رکسان.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 28 / 3 / 1394برچسب:هری,هرماینی,رون,فرد,جرج, | 22:7 | نویسنده : hermione granger |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ایران اسکوتر